Klantenservice

Bestelling retourneren

Hoe kan ik mijn product(en) retourneren?

Ben je niet tevreden over je product(en) en wens je deze te retourneren? Je kunt bij ons binnen 30 dagen na ontvangst jouw retour aanmelden, waarna je 14 dagen hebt om het pakket daadwerkelijk retour te sturen.

Terugsturen van artikelen is bij ons altijd gratis. Een retourzending start in jouw account: Log in, ga naar de bestelling die je wilt retourzenden en klik op de knop “Retour melden”. Wij krijgen dan een seintje en zullen zo snel mogelijk een retourlabel naar je toe mailen.

De rest van de stappen staan in de mail uitgelegd. Zodra de retourzending bij ons binnen is zul je binnen 14 dagen het geld terug op je rekening gestord krijgen.

Heb je het artikel niet binnen 14 dagen na ontvangst van het retourlabel teruggestuurd, zal de retourmelding automatisch komen te vervallen.

Wil je een product ruilen?

Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Hiervoor kun je contact opnemen

Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen. Vergeet niet je bestelnummer door te geven.