Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat nu?

Het kan natuurlijk gebeuren dat je tijdens het bestellen per ongeluk een verkeerd bezorgadres hebt doorgegeven. Zolang je bestelling nog niet is verzonden kunnen wij dit nog wijzigen, neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op.

Vergeet niet om je bestelnummer aan ons te vermelden.

Hoe kan ik een product ruilen?

Per ongeluk een verkeerd product besteld? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen. Vergeet niet je bestelnummer door te geven.

Het is helaas niet mogelijk om een product om te ruilen voor een ander product wanneer je dit product al in huis hebt. In dit geval zul je de bestelling moeten retourneren en het gewenste product opnieuw moeten bestellen.

Hoe kan ik mijn product(en) retourneren?

Ben je niet tevreden over je product(en) en wens je deze te ruilen of te retourneren? Je kunt bij ons binnen 30 dagen na ontvangst jouw retour aanmelden, waarna je 14 dagen hebt om het pakket daadwerkelijk retour te sturen.

Terugsturen van artikelen is bij ons altijd gratis. Een retourzending start in jouw account: Log in, ga naar de bestelling die je wilt retourzenden en klik op de knop “Retour melden”. Wij krijgen dan een seintje en zullen zo snel mogelijk een retourlabel naar je toe mailen.

De rest van de stappen staan in de mail uitgelegd. Zodra de retourzending bij ons binnen is zul je binnen 14 dagen het geld terug op je rekening gestord krijgen.

Heb je het artikel niet binnen 14 dagen na ontvangst van het retourlabel teruggestuurd, zal de retourmelding automatisch komen te vervallen.